Laserowa terapia odmładzająca

Home  >>  Nowości  >>  Laserowa terapia odmładzająca

Laserowe odmładzanie skóry najczęściej przeprowadzane jest na skórze twarzy. W porównaniu z innymi metodami, jest to najmniej inwazyjny sposób. Z tego względu, zabieg często określany jest jako „odmładzanie bez użycia skalpela”. Do jego przeprowadzenia wykorzystuje się laser StarWalker, tworzący mikrouszkodzenia na skórze. Ponieważ poza wskazanym miejscem reszta naskórka pozostaje nienaruszona, zaczyna się on bardzo szybko regenerować, eliminując przy tym niechciane zmarszczki lub inne niedoskonałości.

Resurfacing skóry za pomocą lasera pozwala uzyskać rewelacyjne efekty zabiegu bez ryzyka bólu czy powikłań. W porównaniu z innymi metodami dostępnymi na rynku urządzenie to znacznie skraca czas powrotu do pełnej funkcjonalności.

Zalety zabiegu
Szybkie, niemal nieinwazyjne odmłodzenie powierzchni skóry, uzyskiwanie widocznych, i długotrwałych efektów liftingu skóry to podstawowe atuty terapii laserowego odmładzania frakcyjnego laserem Fotona StarWalker.

Jak przebiega zabieg?

Odmładzanie laserem StarWalker wykorzystuje nowoczesną technikę mikrouszkadzania skóry. Wiązki lasera docierają poniżej powierzchni naskórka uszkadzając „kolumny” komórek. Zabiegi odmładzające pobudzają wewnętrzne, naturalne procesy regeneracyjne. Zabieg jest bardzo efektywny, jako że stymuluje skórę do samodzielnego rozpoczęcia procesów regeneracyjnych, co jest gwarancją głębokiej i skutecznej przebudowy skóry.

Wskazania:

Odmładzanie laserem to przede wszystkim zabieg dla tych wszystkich, którzy w szybki minimalnie inwazyjny sposób chcą pozbyć się zmarszczek korzystając z nowoczesnej laserowej terapii. Przy pomocy lasera możemy znakomicie poprawić kondycję skóry szyi, dekoltu, twarzy i dłoni, uzyskać efekty liftingu skóry.

Efekty:

Skóra po zabiegu fotoodmładzania frakcyjnego regeneruje się w bardzo szybkim tempie, jednak przebudowa skóry przebiega zgodnie z wewnętrznymi, indywidualnymi dla każdego organizmu procesami regeneracji. Dlatego też, mimo że pierwsze efekty zabiegów widać już po kilku dniach, to pełna poprawa wyglądu skóry jest widoczna po 2-3 miesiącach.

• wyraźnie odmłodzona skóra z efektem liftingu skóry
  • wygładzone zmarszczki
  • zwiększenie napięcia i elastyczności skóry
  • poprawa zagęszczenia skóry
  • zmniejszenie niedoskonałości skóry
  • wyrównanie kolorytu skóry
  • ogólna poprawa kondycji skóry

Szczegóły zabiegu:

Zabieg fotoodmładzania laserowego nie wymaga ze strony Pacjenta szczególnych przygotowań. Sama procedura trwa od kilkunastu minut do pół godziny, w zależności od tego, na jakiej partii ciała operuje laser.
Zabieg nie wymaga znieczulenia, choć dla zminimalizowania odczuć związanych z pracą lasera jest ona regularnie chłodzona podczas przeprowadzania procedury.

Po zakończeniu zabiegu na skórę Pacjenta zostaje nałożony krem z wysokim filtrem UV. Pacjent może przez kilka dni odczuwać lekkie dolegliwości związane z oddziaływaniem światła lasera na skórę: pieczenie, uczucie gorąca, swędzenie skóry, ale objawy te powinny ustąpić samoczynnie po kilku dniach. Po zabiegu skóra może również stać się ciemniejsza, niejako „opalona” światłem lasera.

Ile zabiegów należy wykonać?
W celu uzyskania odmłodzenia skóry wykonuje się tylko 1 zabieg.

Czy zabieg jest bolesny?
Laser ma silne działanie, dlatego do zabiegu używa się znieczulający żel lub chłodziarkę, dzięki temu zabieg nie jest bolesny.

Wskazania pozabiegowe:

Podstawowym wymogiem pozabiegowym jest szczególna dbałość o skórę w zakresie jej ochrony przed promieniami słonecznymi. Zalecane jest używanie kremów z bardzo wysokimi filtrami (minimum 30) oraz unikanie kąpieli słonecznych i zbyt długiej ekspozycji skóry na słońce. laserowe odmładzanie warszawa
Tę szczególna ostrożność należy zachować do około miesiąca po przeprowadzeniu ostatniego zabiegu.

Postępowanie pozabiegowe obejmuje stosowanie zaleconych preparatów do pielęgnacji skóry i działających fotoprotekcyjnie.

Przeciwwskazania:

• okres ciąży i karmienia piersią,
• świeża opalenizna,
• niektóre choroby przewlekłe (np. choroby autoimmunologiczne, łuszczyca, fotodermatozy, cukrzyca),
• niektóre alergie,
• infekcje np. czynna opryszczka,
• tendencje do keloidów,
• zaburzenia krzepnięcia,
• przyjmowanie antykoagulantów,
• choroba nowotworowa,
• leczenie izotretynoiną (zabieg laserowy można wykonać po upływie 6 miesięcy od zakończenia leczenia).

error: